BLI MEDLEM

HVA GJØR ØRSKOG ROTARY?

Er du interessert i et faglig og sosialt fellesskap?

Ørskog Rotaryklubb tilbyr deg faglig og kontinuerlig aktuell kunnskap om samfunnsspørsmål i et sosialt hyggelig miljø. Vi bidrar med engasjement for mennesker som trenger støtte i hverdagen, vi støtter oppunder sosiale tiltak for barn og unge, vi arbeider internasjonalt og har ungdomsutveksling, og vi er aktive i nærmiljøet.

Annenhver mandag samles vi om interessante temaer i Gamlebanken på Sjøholt fra kl. 19:30 til kl. 20:30. Vi drar på bedriftsbesøk eller har en hyggelig sosial kveld.

Du er velkommen som gjest og medlem!

6 GODE GRUNNER TIL Å BLI MEDLEM AV ØRSKOG ROTARY

1. Du er med i et lokalt, regionalt, nasjonalt og internasjonalt nettverk.

2. Du kommer i kontakt med samfunnsaktuelle foredragsholdere.

3. Du kan være med på bedriftsbesøk.

4. Du kan bidra til lokale aktiviteter som for eksempel matkjøring, vedlikehold og drift av Gamlebanken.

5. Som medlem bidrar du med betydelig hjelp lokalt og internasjonalt

6.  Du er velkommen til alle sosiale aktiviteter året rundt, fra skalldyrkveld i oktober, julebord i desember og torskekveld i mars m.m.

HVA koster medlemskapet?

Medlemskontingenten er 950 kroner per 6 måneder. Med denne avgiften bidrar du til viktige internasjonale prosjekter og lokal samfunnsutvikling.